Ogłoszenie



Zapisy Otwarte Zapisy Otwarte Zapisy Otwarte Zapisy Otwarte Zapisy Zamknięte Zapisy Zamknięte Zapisy Zamknięte

#1 2011-11-12 21:58:07

 Shadow

http://i.imgur.com/sg2JZNK.png

10593558
Call me!
Zarejestrowany: 2011-04-22
Posty: 316
Punktów :   10 
Fabularnie: Wolny
Liczba wykonanych misji: 0
Magia: DDS, Fala Uderzeniowa
Multikonta: Revan, Alaude
Klejnoty: 20.000

Wygląd Statystyk

Otóż na forum niektórzy (a raczej większość) nie wie, od ilu pkt np. do siły można zgniatać kamienie w dłoni, itp. Tutaj umieszę spis wymaganych pkt statystyk do danej statystyki, aby można było określić dokładniej siłę czy też wytrzymałość.

- Siła
1-9: Nie można niszczyć skał, obrażenia są niewielkie, głównie takie które oponenta bolą potem tylko chwilę, bądź jeśli ma dużą wytrzymałość w ogóle ich nie czuje.
10-19: Siła wyższa niż przeciętna, jednakże dalej jest uniemożliwienie niszczenia skał.
20-29: Można niszczyć skały, obrażenia są już odczuwalne i zazwyczaj ból zostaje na kilka tur.
30-39: Skała zostaje zniszczona po każdym uderzeniu, jednakże częściowo, nie od razu cała. No chyba że trafi się w sam jej środek. Po uderzeniu od kogoś z tym poziomem statystyk odskakuje bądź odlatuje się na około 2-5 metrów w zależności od poziomu wytrzymałości.
40-49: Można zgniatać w rękach duże kamienie a nawet skały. Po uderzeniu przeciwnik odlatuje na 6-10 metrów.
50-99: Można zgniatać metale oraz po takim uderzeniu przeciwnik może od razu odlecieć na ponad 15 metrów. Można podnieść nawet ogromną skałę jedną ręką.
100-149: Jedną ręką damy radę podnieść słonia, bądź wielki głaz. Uderzeniem w ziemie możemy spowodować lekki wstrząs.
150~: Na tym poziomie można zgnieść nawet diament, można rozczłonkowywać oponentów, gdyż wyrwanie rąk czy rozerwanie ciała na pół nie będzie problemem.

- Szybkość
1-9: Standardowe Bieganie.
10-19: Osiągamy prędkości wyższe niż przeciętne dla naszego wieku i wagi.
20-29: Tutaj osiągamy prędkości biegów olimpijskich typu Ussain Bolt, itd.
30-39: Podczas tego biegu za naszym ciałem widać delikatny wiatr, o kolorze naszego ubrania, gdyż obraz zaczyna nie nadążać za naszymi ruchami.
40-49: Przy tej prędkości jesteśmy zdolni znikać z oczu naszym przeciwnikom. Wygląda to jak teleportacja, jednakże jest to tylko na dystans około 5 metrów od przeciwnika. Oczy oponenta nie nadążają za naszymi ruchami przez co możemy zaatakować kogoś z drugiej strony.
40-49: Tutaj ruchy nie są już widzialne, przez co "teleportacja" zwiększa obszar o 10 metrów, czyli teraz jest 15.
50-99: Tutaj wygląda to jak kilka teleportacji na dystansie do 30 metrów.
100-149: Podczas tych ruchów nawet ciosy tworzone przez nas nie nadążają za nami, przez co kiedy uderzymy zdążymy pojawić się jeszcze za przeciwnikiem, a dopiero wtedy oponent poczuje ból po ciosie, gdyż powietrze było wolniejsze od użytkownika.
150~: Tutaj można oddać kilka ciosów na raz w innym odstępie czasu, np. uderzymy przeciwnika w brzuch, nastęnie pojawimy się obok niego i oddamy kilka ciosów kolejno w plecy, głowę, nogi i ręce. Oponent poczuje to jako jedno mocne uderzenie, gdyż przestrzeń nie będzie mogła za nami nadążyć.

- Wytrzymałość
1-9: Standardowa wytrzymałość.
10-19: Większa odporność na ciosy, rzadziej odczuwamy brak MM czy też zmęczenie po treningach.
20-29: Jeśli oberwiemy w twarz uderzeniem pięścią do siły maksymalnie 20 to poczujemy lekki ból, ale tylko głowa nam się obróci o kilka stopni. Biegi, treningi i walki mogą być dłużej prowadzone, gdyż ma się ku temu więcej siły. Powietrze pod wodą wstrzymujemy na minutę.
30-39: Do siły 20 bólu od uderzeń nie czujemy, do siły 30 ból się odczuwa, jednakże taki sam jak przy 20 siły dla wytrzymałości na 20 poziomie. Powietrze pod wodą można wstrzymać na 2 minuty. Odporność na zaklęcia rażące rangi D, typu kula ognia, lekki huragan.
40-60: Tutaj zyskujemy odporność na zmęczenie podczas biegania, dlatego też możemy godzinami biegać na pełnej prędkości, co przy zwiększonej szybkości da nam ogromny atut. Jesteśmy odporni na rażące zaklęcia rangi C, typu kula ognia, powietrze możemy zatrzymać na 5 minut, dzięki czemu jesteśmy trudni do utopienia. Oraz gdy przeszyje nam coś ramię czy też nogę potrafimy powstrzymać się od bólu.
60-80: Treningi są mało męczące, utratę MM odczuwamy dopiero przy stanie 1.500 MM, powietrze wstrzymujemy na 8 minut, ciosy osób mających siłę przy statystykach do 40 nie robią na nas wrażenia.
81-99: Uzyskujemy odporność na czary rażące Rangi B i czary przeszywające rangi C, typu ostre igły, włócznie, itd. Jeśli ktoś rzuci w nas skałą, ona roztrzaskuje się o nas, a my nie czujemy tego praktycznie. Ciosy osób do 50 siły nie robią na nas wrażenia, powietrze potrafimy wstrzymać do 10 minut, stratę MM czujemy dopiero przy stanie 1.000 mm.
100-149: Nasza skóra jest twarda jak kamień, uzyskujemy odporność na czary przeszywające rangi B, skały roztrzaskują się o nas, powietrze wstrzymujemy na 15 minut. Potrafimy przyjmować na siebie ciosy osób poniżej poziomu 60 statystyki siły.
150~: Uzyskujemy odporność na czary rażące rangi A, powietrze wstrzymujemy na 20 minut, gdy umieramy robimy to na stojąco. Nie czujemy praktycznie bólu, gdy ktoś nam odetnie nogę my tylko sykniemy z bólu i jesteśmy gotowi do dalszej walki. Biegać możemy w nieskończoność póki nam się to nie znudzi.

- Zwinność
1-9: Standardowe Uniki
10-19: Tutaj poziom uników jest już większy, co nie znaczy, że potrafimy unikać saltami wszystkiego.
20-29: Ciało jest bardziej elastyczne, dzięki czemu więcej ciosów możemy uniknąć.
30-39: Przy tym poziomie pojawiają się standardowe zdolności akrobatyczne, czyli potrafimy zrobić kilka salt w powietrzu, potrafimy atakować stojąc na rękach, ciało jest sprężyste, wysoko skaczemy.
40-49: Dużo akrobacji, nawet tych bardziej skomplikowanych, wysokie skoki, nawet na kilkanaście metrów, ciosy potrafimy wyprowadzać praktycznie z każdej pozycji, potrafimy stać na 1 dłoni, ciało jest tak elastyczne, że potrafimy sprzeciwić się własnemu szkieletowi.
50-69: Akrobacje są na porządku dziennym, dużo salt, obrotów, uniki ciosów osób z szybkością poniżej 40 są banalne. Potrafimy wspinać się na drzewa, oraz potrafimy stać na 2 palcach u ręki. Jesteśmy tak zwinni, że potrafimy w sekundę obrócić się o 360 stopni. Serie ciosów możemy kontynuować w nieskończoność, gdyż ciało nie zna praktycznie żadnych granic, przez co atak może nadejść z każdej strony.
70-99: Potrafimy odbijać się między ścianami dzięki czemu możemy wchodzić na dachy, nasza równowaga jest na maksymalnym poziomie, dlatego też potrafimy stać na rzeczach mających np. tylko kilka milimetrów w obwodzie. Nasze ciało jest lekkie, akrobacje są już częścią życia, uniki ciosów od osób które posiadają poniżej 50 szybkości są bardzo łatwe, w ostatniej chwili potrafimy unikać skomplikowanych ataków czy czarów. Potrafimy stać na jednym palcu. Potrafimy chodzić po kolcach dzięki naszej niesamowitej równowadze.
100-149: Jesteśmy zwinni niczym małpy, gepardy i najlepsze zwierzęta pływające jednocześnie. Akrobacja to dla nas słowo chyba najczęściej używane, tak samo jak czynność najczęściej robiona. Potrafimy wchodzić na pionowe ściany nie mając się za co złapać. Nasze skoki mogą sięgać nawet 50 metrów !
150~: Potrafimy dosłownie odbijać się od powietrza dzięki czemu możemy zmienić kierunek lotu nawet wtedy gdy magami powietrza nie jesteśmy, przy dużej większości swoich ruchów czy ciosów są widoczne akrobacje, skaczemy na ponad 70 metrów, potrafimy skakać po drzewach, wchodzić na 2 nogach po pionowych ścianach, błyskawicznie zmieniamy kierunki biegu, np. nie tracimy na szybkości obracając się o 180 stopni.

- Zręczność
1-9: Standardowe posługiwanie się rzeczami.
10-19: Potrafimy szybciej i lepiej posługiwać się bronią typu noże i sztylety.
20-29: Potrafimy trzymać miecz w zębach, oraz wykonywać nim podstawowe ruchy. Sprawność brońmi w rękach poprawia się.
30-39: Broń w ustach jest już standardową umiejętnością, przez co nie sprawia nam taki atak w ogóle problemów. Celność, szybkość przeładowywania broni oraz wyciągania i chowania mieczy jest większa.
40-49: Potrafimy posługiwać się 4 mieczami na raz (2 w rękach, 1 w ustach i 1 lata między ciosami), przeładowywanie, celność pocisków są zwiększone, machanie mieczami czy sztyletami jest lekkie i przyjemne.
50-99: Rozwinięcie umiejętności wyżej + umięjętność władania 5 mieczami na raz.
100-149: Ponowne rozwinięcie, 6 mieczy na raz. Potrafimy przewidzieć to kiedy trzeba przeładować dłoń, dlatego też zanim zmarnujemy naboje w broniach już mamy wyrzucone w powietrze kolejne magazynki. Po skończeniu amunicji w pierwszym magazynku natychmiast wpada do pistoletu drugi magazynek i można kontynuować serię, czas między posiadaniem 1 a 2 magazynka to 1 sekunda.
150~: Maksymalna celność, przeładowywanie nie trwa nawet sekundy, możliwość walki 7 mieczami.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fairytail-pbf.pun.pl kartki-komunijne-recznie-robione.eu grzejniki purmo wrocław roboty koparką kraków