Ogłoszenie



Zapisy Otwarte Zapisy Otwarte Zapisy Otwarte Zapisy Otwarte Zapisy Zamknięte Zapisy Zamknięte Zapisy Zamknięte

#1 2014-07-10 17:23:23

 Gintoki

http://i.imgur.com/De2ZaEq.png

18532928
Zarejestrowany: 2011-04-27
Posty: 89
Punktów :   
Fabularnie: 1
Magia: Białego zabójcy smoków
Multikonta: Cloud, Shuuya

8-Island

Restauracja, której założycielem jest były członek Rady Magii, Shitou Yajima. Teraz knajpę ma jego prawnuk. Można tutaj dobrze zjeść za niewielką cenę oraz posłuchać zespołów z całego Fiore które dają koncerty w zamian za miejsce w tak szanowanej restauracji jak ta.


http://i.imgur.com/Q9oJ8Ah.gif

Offline

 

#2 2014-07-20 19:36:19

Cloud

http://i.imgur.com/sg2JZNK.png

Zarejestrowany: 2014-07-11
Posty: 161
Punktów :   
Magia: Ciała Niebieskiego,Ognia,Wody

Re: 8-Island

Po przyjęciu misji Haron musiał się zgłosić do baru „8-Island“ aby dowiedzieć się więcej na temat misji ponieważ sam zleceniodawca nie chciał zbyt wiele zdradzić na kawałku papieru który wisiał w gildii. Tak więc też zaciekawiony mag Lamia scale postanowił wyruszyć na misje.  Wędrówka nie zajęła mu długo i po niedługim czasie był już w Harageon gdzie znajdował się ów bar. Pogoda nie specjalnie mu sprzyjała ponieważ było strasznie gorąco. Chociaż było to miasto portowe, nie zapowiadało się aby morska bryza schłodziła ciało młodego maga. No cóż, teraz kiedy już tutaj był raczej się nie cofnie jednak wybór należy do niego.


http://38.media.tumblr.com/tumblr_m3odk5bekj1r9nab7o1_r1_500.gif

Offline

 

#3 2014-07-21 14:31:18

Haron

http://i.imgur.com/cTEjOTY.png

6619750
Zarejestrowany: 2014-07-12
Posty: 54
Punktów :   
Fabularnie: Zajęty
Magia: DS Cienia

Re: 8-Island

Haron szedł uliczkami dośc spokojnie, mimo że słońce dawało się mu we znaki, dalej stawiał pewnie kroki. Szukając restauracji, mijał różne inne lokale, lecz tylko 8-Island interesował go najbradziej, gdyż tam znajdował się zleceniodawca. Po kilkunastominutowym zwiedzaniu znalazł się przed wejściem do lokalu, poprawił tylko katany które były przypięte do pasa, po czym wszedł do śrdoka. Kątem oka rozglądał się za osobą odpowiedzialną za pozostawienie kartki papieru z prawie znikomą informacją, jest nie do przyjęcią, a sama ciekawość nie powzowliła młodemu magowi nie przyjąć tego zlecenia. Kiedy podszedł do baru, usiadł przy nim i zamawiając kawę, rozglądał się w poszukiwaniu zleceniodawcy.

Offline

 

#4 2014-07-23 17:48:24

Cloud

http://i.imgur.com/sg2JZNK.png

Zarejestrowany: 2014-07-11
Posty: 161
Punktów :   
Magia: Ciała Niebieskiego,Ognia,Wody

Re: 8-Island

Nagle do chłopaka podszedł młody elegancko ubrany człowiek z lekkim zarostem. Usiadł koło maga i zamówił kawę. Widać było po nim że jest strasznie przejęty.
- Przepraszam bardzo - Odezwał się w końcu.
- Czy Ty jesteś magiem który przyjął moje zlecenie? Wyglądasz na maga więc mam nadzieję że to Ty - Powiedział niezgrabnie.
Najwidoczniej była to pierwsza misja którą zlecał ponieważ absolutnie nie wiedział jak się do tego zabrać. Po chwili przyszło jego zamówienie a mężczyzna od razu ze zdenerwowania upił jeden łyk.


http://38.media.tumblr.com/tumblr_m3odk5bekj1r9nab7o1_r1_500.gif

Offline

 

#5 2014-07-24 11:23:46

Haron

http://i.imgur.com/cTEjOTY.png

6619750
Zarejestrowany: 2014-07-12
Posty: 54
Punktów :   
Fabularnie: Zajęty
Magia: DS Cienia

Re: 8-Island

W momencie w którym Haron otrzymał swoją kawę, upił łyk, a w tej chwili pojawił się nieznajomy mężczyzna. Słuchając go obserwował jego każdy ruch po czym odpowiedział mu.
-Tak jest magiem który podjął się zlecenia które Pan umieścił. Następnym razem proszę umieścić trochę więcej informacji na pergaminie.
Po swoich słowach upił kilka kolejnych łyków, po czym dodał z już poważniejszą miną.
-Tak więc na czym będzię polegać moje zlecenie.
Po czym obserwował zleceniodwace kątem oka, z filiżanką w ręku.

Offline

 

#6 2014-07-28 12:17:00

 Shadow

http://i.imgur.com/sg2JZNK.png

10593558
Call me!
Zarejestrowany: 2011-04-22
Posty: 316
Punktów :   10 
Fabularnie: Wolny
Liczba wykonanych misji: 0
Magia: DDS, Fala Uderzeniowa
Multikonta: Revan, Alaude
Klejnoty: 20.000

Re: 8-Island

To był pierwszy raz, w którym facet przygotowywał jakiekolwiek zadanie dla maga, więc nie było ciężko zgadnąć, że w czymś się na pewno pomyli. Tym razem było to nie umieszczenie w zleceniu żadnych informacji pokrótce o przedmiocie zadania. Jednak gdy już się spotkaliście, wyjawił tobie wszystkie sekrety tej misji.
- Twoim zadaniem jest odnalezienie pewnej szkatułki i przyniesienie ją do mnie. Jest to stara pamiątka rodzinna, która została mi skradziona niedawno. Jednakże to nie ludzie ją ukradli tylko grupa leśnych Vulcanów, lubiąca tego typu przedmioty. Jak zapewne się domyślasz, chowają ją gdzieś w lesie. To wszystko co wiem i proszę, abyś ją dla mnie przyniósł w nienaruszonym stanie. To dla mnie bardzo ważne.[/color] - westchnął lekko i w jego oczach było widać coś, czemu nie mogłeś odmówić. Była to po prostu prośba, widać, że zależało mu na tym przedmiocie, tak też teraz musisz zająć się tym co trzeba.
- O wynagrodzenie się nie martw. Mam dużo pieniędzy. - dodał i czekał na twoją reakcję.

Offline

 

#7 2014-07-28 12:52:21

Haron

http://i.imgur.com/cTEjOTY.png

6619750
Zarejestrowany: 2014-07-12
Posty: 54
Punktów :   
Fabularnie: Zajęty
Magia: DS Cienia

Re: 8-Island

Haron ze spokojem słuchał, każdej informacji która udzielał mu jego zleceeniodawca. Kiedy to usłyszał że problemy stanowią Vulcany, lekko się uśmiechnał gdyz te przerosinięte mały są dosyć widzoczne, i będzie je widział już z daleka, bądź czuł.
-Rozumiem...z jaknajwiększą chęcią przyniose pańską szkatułe, lecz o ile Goriany nic z nią nie zrobiły to będzię w nienaruszonym stanie.
Po dopiciu kawy, złożył palec wskazujący i kciuk, tak aby dziura między nimi wyglądała jak okrąg po czym dodał już z lekko poważniejszym tonem.
-Wynagrodzenie to sprawa drugorzędna...ale z przyjemnością ją przyjme.
Po swoich słowach, Haron zaczął wciągać cienie znajdujące się w pomieszczeniu, wszystkie po za swoim. Kiedy już to zrobił poklepał się po brzuchu po czym, patrząc, na zleceniodawce rzekł.
-W którym lesie mam szukać?

Offline

 

#8 2014-08-02 23:09:10

 Shadow

http://i.imgur.com/sg2JZNK.png

10593558
Call me!
Zarejestrowany: 2011-04-22
Posty: 316
Punktów :   10 
Fabularnie: Wolny
Liczba wykonanych misji: 0
Magia: DDS, Fala Uderzeniowa
Multikonta: Revan, Alaude
Klejnoty: 20.000

Re: 8-Island

Mężczyzna spojrzał na ciebie bardzo zadowolony. Było widać, że podoba mu się twoje nastawienie oraz uznawał Cię za najlepszego człowieka do wykonania tej roboty. Miejmy nadzieję, że się nie myli. Połknąłeś cienie wszystkich tutaj obecnych, doładowując się przed nieuchronną walką z Vulcanami.
- Las na wschód od miasta. Zazwyczaj kryją się w jaskiniach i czasem nawet pod ziemią... - odparł zadowolony i zamówił kolejkę dla wszystkich barowników. Najwidoczniej chciał Ci pokazać, jak bogatym był człowiekiem i że nie będzie szczędził wynagrodzenia za przyniesienie szkatułki.

Offline

 

#9 2014-08-13 16:05:55

Haron

http://i.imgur.com/cTEjOTY.png

6619750
Zarejestrowany: 2014-07-12
Posty: 54
Punktów :   
Fabularnie: Zajęty
Magia: DS Cienia

Re: 8-Island

Usłyszawszy ostatnie informacje od odnosnie zlecenia, ten tylko uśmiechnął się i poprawił katany. Kiedy to zleceniodowadca postawił każdemu z tutaj obecnych kolejke, ten kilkoma większymi haustami opróżnił zawartość kufla, bez najmniejszych problemów. Zaraz po tym wstał, i udając się w kierunku drzwi wyjściowych rzekł do swojego zleceniodawcy.
-Wróce najszybciej jak to możliwe...
Po tych słowach zniknął z pola widzenia wszystkich obcenych, w kłebku cienia.

Offline

 

#10 2014-08-13 16:38:59

 Shadow

http://i.imgur.com/sg2JZNK.png

10593558
Call me!
Zarejestrowany: 2011-04-22
Posty: 316
Punktów :   10 
Fabularnie: Wolny
Liczba wykonanych misji: 0
Magia: DDS, Fala Uderzeniowa
Multikonta: Revan, Alaude
Klejnoty: 20.000

Re: 8-Island

Wypiwszy alkohol, który postawił Ci pracodawca, wyszedłeś z baru, napełniony energią cieni wszystkich barowników. Twoim celem był las na wschodzie, do którego nie było wcale daleko. Kilkanaście minut drogi szybszym tempem. Wychodząc z miasta dostrzegłeś poniszczone konary drzew, w sposób bardzo znajomy. Były podrapane, czasami nawet poszczególne części kory były wycięte. To był dobry kierunek, one gdzieś tutaj musiały być. Usłyszałeś szelest w okolicach jednego z dalszych drzew, aczkolwiek nie mogłeś dostrzec nic, poza bujną roślinnością, która pokrywała ten teren.

Offline

 

#11 2014-10-14 15:19:31

Haron

http://i.imgur.com/cTEjOTY.png

6619750
Zarejestrowany: 2014-07-12
Posty: 54
Punktów :   
Fabularnie: Zajęty
Magia: DS Cienia

Re: 8-Island

Idąc spokojnym krokiem, wszedł do lasu przy czym słysząc różne dźwięki, skupił się i zamknął oczy. Koncentrując się zaciągnął powietrze nosem, aby postarać się przynajmniej wytropić swojego przeciwnika poprzez zapach, lecz ciągle w głowie pozostawały mu myśli odnośnie tego zlecenia. Nie wiedział ilu Vulcanów może być czy, nawet jak stare one są, więc musiał być gotowy na wszystko. Wiec dalej mając zamknięte oczy i próbując wyśledzić stworzenia, wyciągnął jedną z katan, z pochwy i przygotował się do ewentualnej walki.

Offline

 

#12 2014-10-15 19:53:39

 Shadow

http://i.imgur.com/sg2JZNK.png

10593558
Call me!
Zarejestrowany: 2011-04-22
Posty: 316
Punktów :   10 
Fabularnie: Wolny
Liczba wykonanych misji: 0
Magia: DDS, Fala Uderzeniowa
Multikonta: Revan, Alaude
Klejnoty: 20.000

Re: 8-Island

Gdyby nie fakt, że to były Vulcany, to zapewne nic byś nie wyczuł. Małpiszony te średnio zdawały sobie sprawę z tego, że istnieje coś takiego jak higiena i mogłeś wyczuć coś w rodzaju "specyficznego zapachu" tych stworzeń, że tak to ujmę. Usłyszałeś kolejny szelest, tym razem w krzaku za tobą, a intensywność odoru się zwiększyła. Czyżbyś już je odnalazł? Skupiłeś uwagę na zmysłach i twoje uszy wskazały na to, że ktoś coś mówi, minimalnie, ale jednak. Nie była to jednak mowa ludzka, bardziej jakieś dziwne dźwięki, które dla innych ras mogły stanowić za podstawę komunikacji między sobą. Co robisz?

Offline

 

#13 2014-10-16 20:41:13

Haron

http://i.imgur.com/cTEjOTY.png

6619750
Zarejestrowany: 2014-07-12
Posty: 54
Punktów :   
Fabularnie: Zajęty
Magia: DS Cienia

Re: 8-Island

Czując za sobą straszny odór, a dodatkowo słysząc za sobą jakąś dziwną mowę. Otworzył delikatnie oczy, i dosyć powolnym ruchem odwracał się, lecz w chwili kiedy to robił skupiał magię w całym ciele, jak i również na podłożu, aby ustabilizować swoją pozycję, natomiast kiedy już był prawię odwrócony w tamtą stronę, skupił magię na ostrzu swojej katany i cicho mówiąc.-Styl smoczego zabójcy Cienia: Kieł-Wypuścił cienistą wiązkę, przypominające ostrze które zmierzało w stronę głosów.

Offline

 

#14 2014-10-19 19:11:11

 Shadow

http://i.imgur.com/sg2JZNK.png

10593558
Call me!
Zarejestrowany: 2011-04-22
Posty: 316
Punktów :   10 
Fabularnie: Wolny
Liczba wykonanych misji: 0
Magia: DDS, Fala Uderzeniowa
Multikonta: Revan, Alaude
Klejnoty: 20.000

Re: 8-Island

Być może, atak by się powiódł gdybyś nie miał do czynienia z zaprawionymi w walce Vulcanami. Jednakże dzięki temu atakowi zlokalizowałeś ich pozycję i wykryłeś ich sylwetki. Były to cztery małpiszony, które podskoczyły do góry unikając twojego ostrza. Kiedy wylądowały zaczęły uderzać, w charakterystyczny sposób dla małp, w swoją klatkę piersiową. Kątem oka dostrzegłeś, że jeden z nich ma opleciony sznurek wokół ręki, a pod sznurkiem wypukłość, która po dłuższym przyjrzeniu się, wyglądała jak szkatułka. Jeden z czterech człekokształtnych zaatakował Cię potężnym ciosem prawą ręką.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
choinki sztuczne sklep hurtownia opakowań Piła Wykopy Edukacja